domingo, 2 de junio de 2013

VALORACIÓ FINAL DEL BLOG

VALORACIÓ FINAL DEL BLOG
En aquesta entrada faré un valoració final del meu blog amb tot el que m’ha semblat més interessant. En primer lloc comentar que gràcies al blog ha aquesta assignatura he après a fer un blog ja que abans mai l’havia fet. Quan el primer dia se’ns va exposar que havíem de fer un blog personalment vaig pensar que no sabria com fer-lo, però gràcies a les instruccions i facilitats d’aquest tipus de blog no he tingut problemes per dur-lo a terme.
Per altra banda penso que la primera entrada de les meves competències i la darrera ha estat molt adient, ja que m’ha servit per poder comprovar el meu procés d’aprenentatge i si he assolit les competències que no tenia adquirides, ja sigui gràcies al practicum o a l’assignatura.
El fet d’haver de posar en cada entrada les competències, penso que fa que reflexionem sobre la tasca que hem realitzat, fet importantíssim ja que les coses no simplement es fan perquè sí, sinó que tot té un perquè i hem de reflexionar sobre allò. La reflexió és allò que ens ajuda a pensar, a esbrinar dificultats i necessitats per poder obtenir bons resultats.
Per altra banda, penso que el blog com a eina és de gran utilitat per la nostra tasca com a futurs docents, ja que mitjançant el blog podem compartir diferents experiències per poder enriquir-nos entre tots els docents. Compartint el que fem podem trobar a la web una gran quantitat de recursos, activitats, experiències i ajudes que podrem consultar en qualsevol moment i ens serviran per el dia a dia a les escoles.
Personalment penso que hi ha hagut moments en què hem tingut una gran quantitat de feina, entre les entrades, les lectures i les activitats del quadern, però tot amb una mica d’esforç i motivació és pot aconseguir. Potser el meu punt de vista sigui aquest, referent a la quantitat de feina, perquè treballo els capvespres hi no hem queda gaire temps per fer les tasques, i entre diari de practiques, projecte, anàlisi i diferents reflexions he anat una mica de bòlid. Malgrat això, la valoració final del meu blog és molt positiva i m’ha agradat molt treballar amb aquesta nova eina per poder compartir les meves experiències amb els meus companys. Penso que és veritat que hi ha cops que tenim molta feina però amb una bona organització és poden aconseguir bons resultats. A més, quan siguem mestres haurem de treballar el matí i el capvespre, ja que a més de la nostra tasca com a docents també haurem de realitzar cursos de reciclatge, preparar material i per altra banda, les nostres obligacions personals. Per acabar  la meva valoració és molt positiva i m’ha semblat una eina molt adequada per treballar al mateix temps que el practicum i poder exposar-hi  i compartir amb els companyes les nostres experiències i reflexions.


No hay comentarios:

Publicar un comentario